Monday, December 13, 2010

Kenapa Hitler Menghapuskan Bangsa Yahudi : 1


Maaf,mungkin anda tertanya-tanya tajuk di atas yang boleh menimbulkan kontroversi.

Tujuan saya menulis bukan bertujuan untuk mengagung-agungkan Adolf Hitler. Cuma memberi sedikit perkongsian yang saya kutip dari blog rakan-rakan untuk dikongsikan kepada anda semua.Jika anda seorang muslim yang taat pada perintah Allah Taala. Bezakan tindakan dan akhlak kehidupan anda sekarang berbanding dengan seorang yang memang terkenal di seluruh dunia sebagai penjenayah dan pengganas sepanjang zaman.Hanya Allah yang Maha Mengetahui perkara ghaib dan sesuatu yang menjangkaui akal fikiran manusia.

Kebanyakan kita memang dan terkena tempias-tempias 'fitnah' dari barat yang sememangnya dikuasai oleh satu kekuasaan yang diberi izin Allah iaitu 'Fitnah Dajjal' umumnya yang dipelopori barat khasnya.Dan kehidupan kita sememangnya telah di 'program' untuk mengikut dan mengiyakan segala apa yang ditelunjuk oleh pihak barat yang sememangnya ego dan sombong tetapi secara senyap-senyap.Jika mereka hebohkan sudah pasti segala perancangan mereka tidak akan memberi hasil.

Assalamulaikum wbt..

Saya dapat artikal ni dari laman web. Menarik utk dibaca siapa Hitler sebenarnya yg selama ini kita ditipu oleh barat. Kisah Hitler ini dikirimkan dalam bentuk email menurut penulis laman web yang dirahsiakan atas sebab menjaga keselamatannya.


Penghormatanku kepada lelaki agung, Adolf Hitler, semoga ada sepertinya di zaman ini...

Aku berbual dengan seorang ahli keluarga yang sedang menamatkan tesis PhD beliau dan aku amat terperanjat apabila beliau nyatakan tesis beliau berkaitan Adolf Hitler, pemimpin Nazi. Maka aku katakan "Takkan dah habis semua tokoh Islam di dunia ini sampai kamu memilih si bodoh ini dijadikan tajuk?"


Beliau ketawa lalu bertanya apa yang aku ketahui tentang Hitler. Aku lalu menjawab bahawa Hitler seorang pembunuh yang membunuh secara berleluasa dan meletakkan German mengatasi segala-galanya...lalu dia bertanya dari mana sumber aku. Aku menjawab sumberku dari TV pastinya.

Lalu dia berkata : " Baiklah, pihak British telah melakukan lebih dahsyat dari itu...pihak Jepun semasa zaman Emperor mereka juga sama...tapi kenapa dunia hanya menghukum Hitler dan meletakkan kesalahan malahan memburukkan nama Nazi seolah-olah Nazi masih wujud hari ini sedangkan mereka melupakan kesalahan pihak British kepada Scotland, pihak Jepun kepada dunia dan pihak Afrika Selatan kepada kaum kulit hitam mereka?"

No comments:

Post a Comment